A csatorna sikerét jól bizonyítja, hogy március óta a közel 120 magyar nyelvű csatornát magába foglaló televíziós piacon a felnőtt korú nézők körében folyamatosan a legnézettebb 10 csatorna között szerepel (március: 9.; április: 8.; május: 9.; június: 10.).
A csatorna júniusban indulása óta a 2. legmagasabb átlagos havi teljes napos közönségarányt (2,54%) érte el a felnőtt lakosság (18+ évesek) körében.
A múlt hónapban az elmúlt év azonos időszakához viszonyítva a HírTV megduplázta a nézettségét. A hírcsatornák piacán a HírTV tudta arányaiban a legnagyobb mértékben növelni teljesítményét.
Még soha nem töltöttek a nézők napi szinten átlagban annyi időt a HírTV nézésével, mint ebben a hónapban. Egy átlagos elért néző naponta 68 percet szánt a HírTV műsorainak követésére.
A sikerhez erős alapot nyújtott a 2021 szeptemberében megújult műsorstruktúra és műsorvezetői-szerkesztői gárda, mely által a nézők egy letisztultabb, napi programokra építő műsorrenddel találkozhatnak. Napi hat alkalommal naprakész hírműsorok várják az informálódni vágyókat, de a kínálatot színesítik tematikus, háttér és riportműsorok, dokumentumfilmek, valamint klasszikus magyar filmek is. A Híradók mellett kifejezetten népszerű a márciusban útjára indított Háború Ukrajnában című műsor, a vasárnap esti Sajtóklub és a Bayer Show, a minden délután jelentkező Paláver, a hétköznapokon pedig a Radar, a Napi aktuális és a Vezércikk.
A Háború Ukrajnában című műsor reggeli 8:00 órás adását indulása óta a tévét nézők 4,7%-a választotta, mellyel a HírTV a műsor adásideje alatt az 5. legnézettebb csatornává vált. A 13:00 órakor jelentkező adás is hasonló sikereket tudhat magáénak: a 4,25%-os átlagos piaci részesedése a 7. legsikeresebb tévéadó pozícióját jelenti a HírTV-nek a program adásideje alatt.
A csatorna legnagyobb nézettségét a vasárnap esti Bayer Show szállítja hétről hétre, aminek átlagos 3,42%-os piaci részesedése és 126 111 fős átlagos nézőszáma a 4. legjobb teljesítésű csatorna rangját biztosította a HírTV-nek az adásideje alatt.