Miló Viki már nyár óta próbálja elérni az egyik nagy nemzetközi légitársaságot, kártérítése miatt. Sajnos eddig süket fülekre találtak a panaszai. Pedig minimum ezer euró kártérítésként és sérelmi díjat követel a cégtől.
"Július 27-én történt, hogy Budapestről repültünk volna müncheni átszállással Madridba egy kutya világbajnokságra, amire a két évet készült a koronavírus miatt. Itt történt a fennakadás, és a papíron öt és fél órás útból tizenkettő lett.
Sajnos a megpróbáltatásoknak itt nem volt vége. Madridba érkezve ért minket a sokk, hogy nem érkezett meg a poggyászunk. Ezért még bevásárolni is el kellett menni, hogy azért a legfontosabb dolgainkat beszerezzük
– mesélte mérgesen Miló Viki, aki, már két éve készült arra a világversenyre, és úgy gondolta sokkal jobb helyezést is elértek volna kutyái, ha kipihentek és nyugodtak lettek volna. Ezért jogosnak érzi a követelését azt az ezer eurót, és a sérelem díjat.
"Minden második napon küldök a légitársaságnak e-mailt és próbálom az ügyfélszolgálatot is elérni. De semmi válasz nem érkezett, még egy automatikus üzenet sem, hogy fogadták a panaszomat.
Most azokat az embereket keresem, akik szintén azon a München-Madrid járaton voltak, amelyiken én vagy hasonló történt velük. Így akkor együtt léphetnénk fel a társaság ellen és jogi úton is nagyobb lehetne az esélyünk. Sajnos a perköltségek is olyan hatalmasak, hogy egyedül nem is bírnám kifizetni
– mondta a Borsnak.
A világbajnok ezért mindent számlát és levelet, amit írt elmentette, arra az esetre ha mégis reagálna a légitársaság, illetve bizonyítékként is szolgálhatnak ezek a dokumentumok, ha perre kerülne a sor.