Újra közönségsikert aratott a Duna tíz héten át futó zenés showműsora. A Csináljuk a fesztivált! szombati fináléja a kereskedelmi csatornák nézettségét is maga mögé utasította. A döntő nemcsak az előző széria, hanem a legutóbbi két évad 20 adása közül lett a legnézettebb, mintegy 630 ezer fős nézettséggel. A műsor átlagos nézettsége 486 ezer fő lett, így emelkedett az előző évadéhoz képest. A döntő közönségaránya 14,8 százalék lett, amellyel piacvezető volt a sávjában. A szombat esti döntőbe több mint 1,1 millióan kapcsolódtak be legalább egy perc erejéig. Az évad a népesség 34 százalékát elérte, a tíz adás összesen mintegy 2,9 millió nézőt vonzott a képernyő elé.
A műsor nemcsak a televíziónézők körében közkedvelt, hanem az internetes felületeken is. Egy nap alatt több mint félmillióan látták a Duna Facebook-oldalán Agárdi Szilvi győztes dalát, és 425 ezren nézték meg Kovács Kati és Agárdi Szilvi finálé után adott interjúját. A közösségi médiában a legtöbben, 1,3 millióan Szandi és Kirchkopf Gergő előadására voltak kíváncsiak a Duna Facebook-oldalán a Csináljuk a fesztivált! alatt.
A Duna – a nézői igényekre reagálva – újra műsorra tűzi az előző évadot: február 17-től, péntek esténként 20:50-től tekinthetők meg az ismételt epizódok. A szombat esti műsorsávban a showműsort hamarosan A Dal 2023 váltja, amelyben az év legjobb új dalát keresheti együtt az egész ország a szakmai zsűrivel.