Rubint Réka szerint az egészséges életmód egy tág témakör, melyet nem lehet csak tisztán a rendszeres testmozgásra és a táplálkozásra szorítani.
A járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és próbálnak egészségtudatosan élni, ezt látom a követőimen is.
Azt is jó látni, hogy már nem csak trendszerűen törődünk az egészségünkkel, például már nem csak télen figyelünk oda a vitaminfogyasztásra, hanem egész évben. Mint tudjuk, az egészséges életmód egyik alappillére a mozgás mellett az egészséges táplálkozás" - kezdte Rubint Réka, aki a megújult magyar márka, a Nutriversum nagykövete.
Az eseményen résztvevők megismerhették a márka új termékeit is, melyeket ízében és összetételében is továbbfejlesztett a gyártó.
Kiemelt figyelmet fordítottunk a fogyasztói igényekre és a hazai trendekre is. Ezért a legmagasabb minőségű összetevőkből igyekeztünk a legfinomabb termékeket létrehozni, mert fogyasztóink számára elengedhetetlen a jó íz.
A világban tapasztalható fenntarthatósági trendeknek is próbáltunk megfelelni, ezért megújult csomagolásainknál igyekeztünk a piacon elérhető legzöldebb megoldásokat választani. Például azzal, hogy vitaminjaink a megszokott vitaminos dobozokból átkerültek kicsi visszazárható és 100%-ban újrahasznosítható tasakokba, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladéktól óvjuk meg a Földünket" - írja a Tények.hu, akinek Fetter Ármin a Nutriversum marketing vezetője elmondta, hogy célukként tűzték ki a termékek forgakörnyezettudatos forgalmazását.
A Nutriversum sikerét bizonyítja, hogy lett 2022 leginnovatívabb táplálékkiegészítő márkája a Just Clear díjátadón és fogyasztói elégedettségük 99,6%.