Egy új, több iparágat átfedő márkát álmodott meg Shane Tusup, aki alaposan megégette magát Törökbálinton. Egy nemrég nyílt bevásárlóközpontban kezdett autómosót üzemeltetni, de a magas bérleti díj és a vásárlóközönség részleges elmaradása miatt rövid időn belül a bezrás mellett kellett döntenie.
A szintén a bevásárlóközpontba tervezett nagyszabású lounge étterem és kávézó esetében sem jöttek be az edző számításai.
A megnyitót előbb februárra, majd júniusra tervezték,
végül felbontotta a bérleti szerződést. Hónapokig fizette a bérleti díjat a még bezárt helyiség után, sőt már a bútorokat is oda szállíttatta, ám a megnyitót hiába várták a látogatók.
– 300 négyzetméteres éttermet tervezett.
Egy ekkora üzlethelyiségnek a bérleti díja az üzemeltetéssel együtt közel hárommillió forint havonta,
ami bevétel nélkül hatalmas költség – mesélte egy bennfentes.
– Az üzleti életben már csak úgy működnek a dolgok, hogy van, amikor az embernek át kell gondolnia, hogy az adott lehetőséggel él-e vagy sem. A törökbálinti autómosó és az étterem egy két részből álló csomag lett volna, az egyiket a másik nélkül nem volt érdemes működtetni, de ezzel semmi gond nincs, az ember ilyenkor új vizekre evez – magyarázta a Blikknek Shane Tusup, aki hamarosan egy frissen díjnyertes saját ginmárkával jelentkezik.