Mint ismert, Meghan Markle és Harry herceg 2020 után ismét szerződött a Netflixxel, és két műsor gyártását is tervezik a streamingszolgáltatónál, melyeket közös cégükön (Archewell Productions) keresztül valósítanának meg ismét.
Az első sorozatban Meghan Markle a kedvenc szabadidős tevékenységeit mutatná be: főzne és kertészkedne, ami által sokkal jobban megismerheti majd őt a közönség. A másik egy olyan sorozat lesz, ami Harry herceg kedvelt sportját, a lovaspólót mutatja be a floridai Wellingtonban zajló US Open Polo Championship-en keresztül. Az esztétikai és társadalmi színteréről ismert sorozat bemutatja a sport iránti lelkesedését és szenvedélyét.
Sussex hercegnéje azonban további üzleti vállalkozást tervez: eperlekvárt árul American Riviera Orchard márkanéven.
Markle ügyelt arra, hogy egyedi tervezésű legyen a termék, így minden üveget kézzel számoznak. Az eperlekvárból küldött több befolyásos influenszernek, többek között Tracy Robbins divattervezőnek és Delfina Balquier üzletasszonynak is, azonban a termék nem nem lett annyira népszerű, mint ahogyan azt Harry herceg felesége elképzelte.
Mivel Meghan Markle azok táborát erősíti, akiket a legjobban gyűlöl a közvélemény, ezért inkább a Highgrove Shopban, - ahol Károly király árulja a saját lekvárjait, befőtteit - veszik meg a terméket nagyjából 7 fontos áron - írj a Bors.
"Sussex hercegnéja rendkívül jó üzletet csinált Károly királynak.
Annyira utálják az emberek Meghant, hogy inkább a király termékeit vették meg. Így is kifejezik támogatásukat a királyi családdal szemben.
Azonban amíg Károly király termékei után a bevétel jótékonysági célokra megy, Meghan magára költi a pénzt" - nyilatkozta Richard Eden szakértő.