Újabb nagy bejelentést tett a TV2 a Házasság első látásra című műsoráról

Vágólapra másolva!
Indulása óta a nézők nagy kedvence a Házasság első látásra! A párkapcsolati reality mindhárom kiemelt korcsoportban első a hétköznap esti főműsoridőben és könnyedén legyőzte Az álommelót is.
Vágólapra másolva!

Március 18-án debütált a TV2-n a világszerte népszerű párkereső műsor, a Házasság első látásra. A formátumot már 30 országban tűzték képernyőre, és közel 100 évadot élt meg eddig. 

A műsor különlegessége, hogy a szereplők a tudományra és a pszichológia területén elismert szaktekintélyekre bízzák magukat, hogy megtalálják számukra az igaz szerelmet.

A formátum itthon is hamar belopta magát a nézők szívébe, és nemcsak, hogy a nézők kedvencévé vált, de a TV2 egyik legnépszerűbb tavaszi saját gyártású műsora lett, ezért sem meglepő, hogy máris tervezi a csatorna a következő évadot. Az első évad kimagasló eredményeket ér el mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), az eddig adásba került összes epizód hatalmas fölénnyel nyerte az idősávját a fő konkurens RTL-lel szemben, ahol március 25-től már nagyrészt Az álommeló legújabb évada van adásban ebben az idősávban.

Házasság első látásra
Elsöprő sikert aratott a TV2 legújabb realityje, a Házasság első látásra
Fotó: TV2

A Házasság első látásra egy-egy epizódját átlagosan több, mint 800 ezren kísérik figyelemmel a teljes lakosságon belül, amihez 19,7%-os közönségarány párosul. 

Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden ötödik tévénéző a párkereső műsort választja kora esti szórakozásnak.

A műsor sikere megkérdőjelezhetetlen a másik két korcsoportban is, a nézőszám hétről hétre folyamatosan növekszik mind a 18-59 évesek, mind a 18-49 évesek körében. 

Április 4-én ráadásul az eddigi legmagasabb nézettséget és kiemelkedő közönségarányt ért el a műsor mindhárom kiemelt korcsoportban. Számokban kifejezve ez azt jelenti, hogy a 18-59 évesek körében 21,2%-os, míg a fiatalabb 18-49 évesek esetében, valamint a teljes lakosság körében még ennél is magasabb, egyaránt 21,7%-os nézői részesedést produkált. Ezzel az eredménnyel a Házasság első látásra az idei év eddigi legnézettebb műsora címet is birtokolja a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt. A műsor sikerének is köszönhetően a TV2 márciusban is fölényesen nyerte a hétköznap esti főműsoridős versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban.

Házasság első látásra
A házaspárok szerelmi történetét rengetegen kísérik figyelemmel
Fotó: TV2

A legizgalmasabb történések pedig még csak most következnek! A héten lezárul a női hét, és kezdetét veszi a férfiak hete. Ezúttal a páros férfi tagjai engednek betekintést az életükbe és elárulnak magukról olyan részleteket házastársaiknak, amikről eddig nem beszéltek. Ám még mielőtt kezdetét venné az urak kitárulkozása, a terápia zárásaként meglepő információk korbácsolják fel az indulatokat, amelyek több párnál is lavinát indítanak el. Ráadásul a szakértők az elkövetkező részek egyikében egy pluszt feladatot is adnak a pároknak, amivel az intimitást próbálják előre lendíteni köztük. Hogy milyen sikerrel járnak, az kiderül a hétköznap esténként látható adásokból.

Házasság első látásra
Enikő és Peti kapcsolatáért most sokan izgulhatnak
Fotó: TV2

Házasság első látásra minden hétköznap este 19:55-től a TV2-n!

Live+As live adatok, vendég nézés nélkül
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!