Érkezik az Emily Párizsban új évada, íme az előzetes - videó

Vágólapra másolva!
Nyár végén folytatódik az Emily Párizsban című sorozat, mely a Netflixen lesz majd látható. A negyedik évadról kevés titkot árultak el a készítők, azonban nemrég kijött a széria előzetese, mely rengeteg izgalmakat ígér majd a nézőknek.
Vágólapra másolva!

2020-ban indult az Emily Párizsban című sorozat, amiből eddig három évad került bemutatásra, hamarosan pedig érkezik a negyedik széria is, mely ismét a Netflixen lesz látható. A sokat szidott, de mégis sikeres széria készítője az az Emmy-díjas Darren Star, aki olyan sorozatokat írt, mint a Szex és New York, a Beverly Hills 90210, a Melrose Place. Producerként is tucatnyi sorozat útját egyengette, a Szex és New York esetében 48 rész mellett dolgozott. 

A sorozata főszereplője a világhírű zenész, Phil Collins lánya, Lily Collins, szerepe szerint Emily Cooper.A sorozat azzal kezdődik, hogy Emily főnöke, aki Párizsba menne egy évre munka miatt, teherbe esik, elküldi maga helyett az ifjú marketingmenedzsert, Emilyt, aki vígan elfogadja az ajánlatot, még chicagói barátja is belemegy némi hezitálás után. 

A harmadik évadban kiderült, hogy Gabriel és Camilla nem házasodott össze, ugyanis a nő közölte, hogy tudja a vőlegénye Emilyt szereti, azonban a párnak hamarosan gyereke születik. Camille vallomása pedig Emily és Alfie kapcsolatára is hatással volt, közel kerültek a szakításhoz. Az évadzáró után a rajongókban számtalan kérdés felmerült, melyre valószínűleg választ is kaphatnak a negyedik évadban. Emilynek döntenie kell, hogy kivel szeretne folytatni az életét, azonban ahogyan eddig is, számtalan meglepetést tartogat majd a sorozat.

Az új évad augusztus 15-én lesz látható a Streaming szolgáltatón, azonban a Bridgerton sorozathoz hasonlóan a Netflix két részre bontotta a szériát, a második etap  szeptember 12-én kerül majd bemutatásra - írja a Variety. 

Magyar divattervező ruháját viselte az egyik főszereplő

Emily Párizsban című sorozat 3. évadában szerepel a főszereplő fiún Gabrielen (Lucas Bravo) Nanushka kabátja. A kabát a 2022-es tavasz/nyári kollekció Ruben peach darabja.

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába.

A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!