Leejtjük a kövön, véletlenül ráülünk, „megvizsgálja” a gyerek – megannyi oka lehet annak, ha egy szemüveg megsérül. Tekintve, hogy költséges kiegészítőről van szó, nem mindegy, hogy egy-egy ilyen esemény után milyen kiadással, javítási költséggel kell számolnunk…
Különösen nyugodtak lehetünk, ha a világ vezető szemüveglencse-gyártó cége, az Essilor szemüveglencséinek széles palettájáról választunk a Trend Optika csoport üzleteiben. A Trend Optika szakértő optometristái, optikusai a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a páciensek számára a legmegfelelőbb szemüveglencsét, hogy mindenki elégedetten távozzon vásárlása után, majd a tökéletes szemüveg megkönnyítse a mindennapjait.
A Trend Optika, együttműködésben az Essilor lencsegyártó céggel, a hatályos jogszabályok alapján nyújtott szavatosságon és jótálláson túl 2 éves kiterjesztett Essilor Prémium garanciát kínál, minden Essilor márkázott raktári és gyártott lencsére (kivételek az üveg és bifokális szemüveglencsék).
Az Essilor Prémium Garancia keretében két év alatt egy alkalommal, ha a lencse a vásárló hibájából, vagy a rendeltetésszerű használaton kívüli okból sérül meg, az új Essilor szemüveglencse árából jelentős kedvezményt nyújt. Ez az első évben történt káresemény vagy elvesztés esetén 75%, a második évben történt káresemény vagy elvesztés esetén 50% kedvezményt jelent. Sőt, a Trend Optika csoport üzleteiben ezt a prémium garanciát a szemüvegkeretekre is kiterjesztették. A garancia komplett szemüveg vásárlása esetén érvényes, amennyiben a vásárló a megjelölt márkák (Arnette, Vogue Eyewear, Ray-Ban, Oakley, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli) kereteinek egyikét vásárolja meg.