Lubomira Rochet, a L'Oréal digitális vezérigazgatója szerint a „Határtalan szépség" projektnéven beharangozott technológiai fejlesztésekkel elsősorban a különböző szolgáltatásokat kívánják személyre szabottá tenni.
A kiállításon az egyik fő újítás a ModiFace fejlesztése, a Virtual Hair Advisor volt, ami egyfajta virtuális hajtanácsadóként működik: a felhasználók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbálhatnak ki, az eredményeket pedig a képernyőn követhetik nyomon.
A bőrdiagnosztika is a digitális eszközökre költözött: a bőrgyógyászok segítségével kifejlesztett Vichy SkinConsultAI célja, hogy felismerje az öregedés jeleit és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon.
A La Roche-Posay által készített Effaclar Spotscan webes alkalmazás az aknéra hajlamos bőrt elemzi. Az applikáció a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez, ha szükséges, bőrgyógyász konzultációt is biztosít.
A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul; képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatot, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint 1 000 helyen lesz elérhető szerte a világon. Szintén először mutatták be a My Little Factory-t, egy olyan technológiai újítást, amely lehetővé teszi a személyre szabott alapozók széles körű előállítását a jövőben.
A gépi intelligencia útmutatásával a kiállítás résztvevői kielemezhették, hogy a világ különböző részein a közösségi médiában milyen szépségtrendek a meghatározóak. Az algoritmus kiötlői szerint fejlesztésüknek elsősorban a marketingesek fogják hasznát venni.
A konferencián a szépségipari óriás azt is bemutatta, miként lehet 3D-nyomtatással igényes kivitelezésű, mégis olcsón elkészíthető csomagolásokat előállítani. Emellett az érdeklődők egy olyan „rúzs-automatát" vehettek szemügyre, ami integrált virtuális árnyalat tesztelővel segíti kiválasztani a fogyasztó számára releváns terméket.