Az új járat árait rugalmasan alakították ki azzal a céllal, hogy mind az üzletemberek, mind a turisták számára vonzó legyen. A kedvező árú jegyek már 15 000 Ft-ért kaphatók egy oda-vissza útra, és valamennyi magyarországi utazási irodában megvásárolhatók.
Eddig a Lufthansa heti 96 járatot indított Budapestről: napi 7 járatot Münchenbe, napi 5 járatot Frankfurtba és heti 12 járatot Düsseldorfba. Az új hamburgi járat bevezetésével a heti járatszám 107-re nő. A Lufthansa 2004-ben félmilliót meghaladó utasforgalommal 23 százalékos piaci részesedést ért el Magyarországon.
Az új Budapest-Hamburg járat ismét azt bizonyítja, hogy a légitársaság kiemelt hangsúlyt fektet a közép- és kelet-európai régióra, melynek központja Budapest. A Lufthansa a stratégiai növekedés régiójának tekinti Közép-Kelet-Európát, több mint 2,2 millió utast szállított ezekbe az országokba, ill. országokból a tavalyi évben, s ezzel rekordot állított fel a légitársaság történetében.