A szervezet célja, hogy a téli időszakban a Budapestre érkező turisták száma 15 ezer fővel, a vendégéjszakáké pedig 60 ezerrel emelkedjen. Az idei akcióhoz csaknem 70 szolgáltató csatlakozott. A tavalyi akció során a vendégéjszakák száma 25 500-zal emelkedett a szállodák jelentése szerint.
Niklai Ákos közölte, hogy az akció promóciójának költségvetése meghaladja a 100 millió forintot, amelyet részben az akcióban részt vevő szolgáltatók, részben a Magyar Turizmus Zrt., illetve a fővárosi önkormányzat finanszíroz.
Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke szerint - a tavalyi tapasztalatok alapján - a vendégek tovább maradnak, így az átlagos 2,5 éjszaka helyett akár 5-5,5 éjszakát töltenek el a fővárosban. A Malév speciális kedvezményekkel támogatja az akciót annak érdekében, hogy Budapest minden eddiginél könnyebben elérhető legyen.
A marketingakció együttműködő partnerei továbbá a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Tavaszi Fesztivál és egyéb turisztikai szolgáltatók.
Az akció elsődleges célpiaca Franciaország, Németország, Olaszország, Oroszország, a Skandináv országok, Írország. Másodlagos célpiac Ausztria, Lengyelország, Izrael, Románia, Szlovákia, Horvátország és Szerbia.
A tájékoztatás szerint a oneworld légitársasági szövetség, amelynek a Malév is tagja, szintén támogatja a kampányt. A szövetségbe tartozó légitársaságok mintegy 2500 repülőgépén, amelyek napi 9 ezer felszállással mintegy 150 ország 700 célállomására közlekednek, egyebek mellett a fedélzeti magazinokban, szórakoztató műsorokban és weboldalaikon adnak hírt a kampányról és Budapestről.