Jöjjön és nézze meg az olajos strandjainkat! Ezzel a szöveggel jelentetett meg hirdetést az amerikai Spirit Airlines, amely korábban sem riadt vissza a botrányos, vagy meghökkentő reklámoktól. Legújabban az amerikai partokat ért olajszennyezést próbálja kihasználni a figyelem felkeltésére és arra, hogy az akció keretében meghirdetett 50 dollárral olcsóbb repülőjegyek jól fogyjanak - írja az ABC News.
A floridai központú Spirit Airlines e-mail kampányában azzal próbálja csábítani az utasokat tengerparti célállomásaira, hogy az olajszennyezés ellenére sem fognak csalódni, ráadásul mindezt most olcsóbban érhetik el. Az e-mailben lévő képen négy napolajjal bekent csinos nő látható egy tengerparton.
A légitársaság sietve közölte, hogy sajnálja, amiért félreérthető a hirdetés és arra bíztatják utasaikat, hogy támogassák a szennyezés által leginkább sújtott államokat, mégpedig úgy, hogy a továbbiakban is ellátogatnak ezekre a helyekre. A kissé álságosnak tűnő közlemény alig egy órával azután látott napvilágot, hogy az 50 dolláros akciót meghirdették.
A légitársaságnak nem ez az első erősen vitatható hirdetése. Néhány hete épp a saját pilótái által kezdett sztrájkot használták fel reklámcélokra és "Strikingly Low Fares" (Feltűnően alacsony árak) szlogennel hirdette akcióit, a szóviccel utalva a pilóták munkabeszüntetésére. A hirdetéshez tartozó képen pedig egy bowling labda volt látható, amint ledönti a bábukat, utalva ezzel a légitársaság vezetőségének sztrájkkal kapcsolatos álláspontjára.
Korábban pedig Tiger Woods, világhírű golfozó autóbalesetét figurázták ki egy hirdetéssel, ahol egy terepjárót vezető tigris volt látható, a golfozó által viselt fekete baseball sapkában, amint egy tűzcsapnak hajt.