Mondja el MOL-nak!
![Ryanair - Tell MOL, Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója](https://cdn.origo.hu/2023/12/U_twCaVD634OGktj5Jw6M7Ajy-hkyVHBodYUGymTYGA/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzlmZTJmYTdmYTZmNjQ3ZjQ5ODg5OGI2NjY4ODFmNGRh.webp)
A Ryanair vezérigazgatója nemrég egy konferencián beszélt arról, hogy cégénél hamarosan kulturális forradalom kezdődik, és szeretnék javítani az utasok körében megtépázott imidzsüket. A fapados légitársaság ennek jegyében keddtől egy olyan új online felületet hoz létre, amelyen keresztül javaslatot lehet tenni a vezérigazgatónak arra, hogy milyen módon javítsa az ügyfelek kiszolgálását. A cégvezető nevének kezdőbetűi alapján az új szolgáltatás neve „Mondja el MOL-nak".
Az új online felület csak az egyik eszköz arra, hogy a Ryanair erősítse utasbarát arculatát. Nemrég tette például ingyenessé mobiltelefonos applikációjának letöltését, október 30-tól pedig megszűnik a felhasználóknak az online foglalásoknál sok bosszúságot okozó belépési kód (captcha). Az ígéretek szerint a társaság honlapja is megújul és egyszerűsödik.