A British Airways leányvállalata a jövő hónaptól kínál wifit a gépei fedélzetén, hogy minél több üzleti utast vonzzon járataira. A Vueling ezzel szeretné magát még markánsabban megkülönböztetni fő riválisaitól, a Ryanairtől és az EasyJettől. A Ryanair egyébként maga is komolyan foglalkozik azzal a gondolattal, hogy gépein wifiszolgáltatást vezessen be, eddig az tartotta vissza ettől, hogy a beszerelési költségeket nem fedezné az abból származó bevétel.
A Vueling emellett két-három új szolgáltatást is bevezetne járatain, amelyek a fapados légitársaságoknál nem jellemzőek, hogy erősítse vállalati üzletágát – idézi a Skift Alex Cruz vezérigazgatót. Hozzátette azonban, hogy a rövid és középtávú utasszállítás a nagy verseny miatt egy „csúnya üzletág", ezért nem szabad figyelmem kívül hagyni a költségeket. A wifi bevezetéséről például két évig tárgyaltak egy meg nem nevezett szolgáltatóval, és a Vueling számára ez végül nem jelent költséget.
A barcelonai cég 50 új útvonalat is nyit 2014-ben, köztük Budapestre. A Vueling 2011-ben repült utoljára a magyar fővárosba, 2014-ben viszont heti három járatot indít ismét Barcelonába.