A Ryanair júliustól bevezeti a Leisure Plus díjcsomagot, amellyel a tehetős nyaralókat igyekszik megcélozni. Az utas 43,99 euróért (13 800 forint) 20 kilogrammos csomagot adhat fel, ülőhelyet foglalhat magának, elsőbbségi beszállást kap, és automatikus becsekkolást. Utóbbi azt jelenti, hogy a My Ryanair-tagok elmenthetik az útlevelük adatait, automatikusan becsekkolnak, és e-mailen megkapják a beszállókártyájukat 2016 októberétől – írja az ír Independent.
A Ryanair ezenfelül több más dolgot is bevezet a már három éve tartó „Mindig jobbak leszünk” programja keretében. Az ír fapados légitársaság mobilapplikációjában például megjelenik a One-flick (Egy csettintés) elnevezésű fizetési rendszer, amellyel a vásárló azonnal fizethet a foglalt helyért, a gyors biztonsági ellenőrzésért, az elsőbbségi beszállásért, a parkolásért, a transzferekért, és feljavíthatja jegyét Leisure Plus vagy Business Plus osztályba.
Májustól arra is lehetőségük lesz az utasoknak, hogy azonnal értékeljék a kapott szolgáltatást. A mobilapplikációban megjelenő opcióval
elküldhetik véleményüket a beszállásról, a repülésről és a fedélzeti kiszolgálásról.
A már jelenleg is meglévő Business Plus díjcsomag feljavított változatában a gyorsított biztonsági ellenőrzés már több repülőtéren is elérhetővé válik. Júliustól pedig sokkal rugalmasabban lehet majd járatot módosítani ebben a díjosztályban: az utazók két nappal az utazás előtt és után is megtehetik ezt – írja a Travel Mole.
A My Ryanair-klubtagok előnyt élveznek majd az akciókban, és ha egy évben 12 járatra foglalnak helyet, akkor kapnak egy oda-vissza repülést ingyen. Ez a lehetőség 2016 októberétől él majd.
A légitársaság azokat is szeretné megnyerni, akik nagyobb társasággal utaznak. Egy külön weboldalt hoz létre a csoportos utazóknak, és a cég története során először kedvezményt ad nekik, hogy elszipkázza őket az utazási irodáktól. A cég külön utazási irodát hoz létre az osztálykirándulások szervezésére.
Egyszerűsítik a csomagopciókat, az eddig 108 helyett csak hat díj lesz, és
ugyanazokat a díjakat alkalmazzák majd online, mint a repülőtéren
– írja az Independent. Átalakul a belső dizájn, egy hüvelykkel nagyobb lesz a lábtér, a fej felett is több tér lesz, és az ablakok is nagyobbak lesznek – ígéri a társaság.
„Ez nem egy PR-fogás” – mondta Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója a „Mindig jobbak leszünk” programról, hanem egy „fundamentális változás” az üzletmenetben.
Ha tudtam volna, hogy az ügyfelekkel szépen viselkedni ilyen kifizetődő, már évekkel ezelőtt megtettem volna”
- mondta önironikusan a korábban botrányairól elhíresült üzletember, akinek cége tavaly több mint 100 millió utast szállított.