A repülő Szingapúrból Londonba tartott, és két órája volt úton, amikor váratlan dolog történt. Az egyik utas a Sunnak elmondta, hogy előbb a képernyők és a világítás kialudt, majd ezután kiestek az oxigénmaszkok, és egy automata üzenet arra kérte az utasokat, hogy tegyék fel a maszkokat. Körülbelül 2-3 perccel ezután az kabinszemélyzet közölte, hogy az üzenetet figyelmen kívül kell hagyni, mert
az egy technikai hiba következménye volt, és újra kell indítani a rendszert.
A kisebb pánikot követően senki nem kért elnézést az utasoktól, a pilóta pedig az érkezésig nem magyarázta el, mi is történt pontosan. Csak egy e-mailt kaptak, amelyben a légitársaság bocsánatot kért az okozott kellemetlenség miatt.
A Sun egy utas Twitter-üzenetére hivatkozva azt írta, a pilóta rossz gombot nyomott meg, azért nyíltak ki az oxigénmaszkok. A Twitter-üzenetet azonban mostanra törölte az utas. A British Airways szóvivője mindössze annyit közölt a lappal, hogy a maszkok véletlenül nyíltak ki, és az esetet vizsgálják.