A személyzet Magyarország légterében jelentette a problémát a légiforgalmi irányítás felé.
A légiforgalmi irányítás engedélye alapján a repülőgép
Celldömölk térségében kezdte meg a kényszerleszállást
utazómagasságról tízezer lábas magasságba, majd Ozora térségében bal fordulóval Ferihegy irányába fordult.
A repülőgép háromnegyed tíz körül leszállt Budapesten, ahol a repülőgépet a tűzoltóság egységei várták. A repülőgép a tűzoltók kíséretében a számára kijelölt állóhelyre gurult.
Ilyen esetekben a sztenderd eljárás az út megszakítása és az utazómagasságról történő, azonnali/mihamarabbi süllyedés 10.000 láb (kb. 3000 méter) körüli magasságba, mert
a kabinnyomás-csökkenés oxigénhiányos állapotot (hypoxia) okozhat,
ez pedig veszélyes lehet a fedélzeten tartózkodókra.
Az utastérben elhelyezett oxigénmaszkok ilyen esetekben automatikusan, vagy a pilóták utasítására kinyílnak, az utasok oxigénellátása ezeken a készülékeken keresztül történik, amíg a repülőgép biztonságos magasságba süllyed.