Az új járatok egész évben közlekednek, így a Sanghaj-Budapest, és Peking-Budapest járatokkal együtt
már négy közvetlen, télen-nyáron elérhető légi összeköttetés közül választhatnak az utasok Kína irányába.
A mostani bővítéssel a Shanghai Airlines fedélzetén elérhető ülőhelyek száma több mint kétszeresére, évi 89 ezerről évi több mint 200 ezerre ugrik – áll a Budapest Airport közleményében.
2019-ben Kína és Magyarország között 220 000 légi utas közlekedett, ami az előző évhez képest 18%-os,
az elmúlt öt év alatt pedig 180%-os növekedést jelent.
Az újonnan elindított járatokkal együtt a magyar főváros repülőtere kínai légi összeköttetések tekintetében toronymagasan vezeti a régiós listát: a Budapest Airport Kelet-Közép-Európa legkiterjedtebb útvonalhálózatát kínálja Magyarország és Kína között, 35%-kal több ülőhelyet kínálva, mint a prágai repülőtér.