Az oldal azt írja, hogy az este fél tízkor startoló gép utasait 21:35-kor a reptéren értesítettek, hogy a gép nem indul el, csak másnap 12:40-kor.
A Wizz Air szerint a nap során összegyűlt késések miatt voltak kénytelenek átütemezni az esti járatot, ugyanis a gép nem tudott volna a párizsi reptér bezárása előtt felszállni.
Erről a társaság SMS-ben és e-mailben is értesítette az utasokat.
Az oldal azt is írja, hogy 1:45-kor egy busz a reptéren várakozók egy részét elvitte, de egyelőre nem világos, hogy az ki szervezte, sőt az sem, hogy az utasokat hová vitte.
Hajnali 2 órakor 158 ember még ekkor is várakozott a reptéren.
Ekkorra a terminálon minden üzlet bezárt, ráadásul az automata sem üzemelt, így az utasoknak étel és ital nélkül kellett várakozni.
Az utasok egy része Messenger-csoportba szerveződött, így segítve egymást.
- írja az oldal.
A Wizz Air szerint a társaság földi kiszolgáló cége segített az utasoknak szállást foglalni az éjszakára, azonban a francia főváros szállodáinak telítettsége miatt egyes utasainknak várniuk kellett, amíg lett számukra szállás.
Az utasok reggelit kaptak, és a járatuk indulása előtt a reptérre is visszaszállították őket.
A járat átütemezéséből fakadó szállás és egyéb költségek visszatérítését az érintett utasok a Wizz Air felületein vagy ügyfélszolgálatánál tudják igényelni a számlák másolatának bemutatásával
- közölte a légitársaság.