Okosórájával találta meg ellopott poggyászát az utas

Vágólapra másolva!
Okosórájának segítségével találta meg eltűnt csomagját egy utas az Egyesült Államokban. Kiderült: poggyászát nem elkeverték, hanem egy notórius csomagtolvaj repülőtéri dolgozó vette el, és vitte haza otthonába. Sok más ellopott csomag közé.
Vágólapra másolva!

A világ légitársaságai évente több millió poggyászt kezelnek. Érthető, ha a dolgozóik néha hibáznak, és időnként összekevernek csomagokat, vagy rossz poggyászszállítóra kerül néhány azokból. Először véletlen emberi hibára gyanakodott a Spirit Airlines egyik utasa, Paola Garcia is, aki a Fort Lauderdale-Hollywood Nemzetközi Repülőtérre érkezve több mint két órát várt hiába az egyik csomagjára. A Spirit Airlines munkatársai azzal nyugtatták, hogy a csomag bizonyosan előkerül hamarosan, és díjmentesen kiszállítják a megadott címre. 

Ám a csomag másnap reggel sem érkezett meg Garcia lakására, így a nő Apple Watch okosórájának segítségével nyomozásba kezdett.

A táskában ugyanis ott volt laptopja is, így az okoseszközzel bemérhetővé vált annak helyzete.

Az eszköz segítségével megállapította, hogy poggyásza már nincs a repülőtéren, és azt is, hogy az eltűnt csomag mindössze 15 perc távolságra található otthonától.

Autóba ült és a helyszínre hajtott. Mint kiderült, csomagja egy repülőtéri dolgozó otthonában volt. Garcia elképedve tapasztalta, hogy a dolgozó otthona tele van lopott holmikkal. 

poggyász, bőrönd, luggage, illusztráció
Képünk illusztráció
Fotó: ConvertKit / Unsplash

A nő hívta a rendőröket, akik később megállapították, hogy a cím egyezik egy Junior Bazile nevű férfi repülőtéri nyilvántartásban szereplő címével. Az illető a Paradies Shops alkalmazottja a repülőtéren, és dolgozott azon a napon, amikor Garcia csomagja eltűnt. 

A férfit letartóztatták, ezután találták meg a lakásában a rengeteg lopott bőröndöt. Később a repülőtér kamerafelvételeket is megnézték, ezeken egyértelműen látszik, 

ahogy a tolvaj az üzlettér hátuljába viszi Garcia táskáját, benne a nő laptopjával.

A Spirit Airlines közleményt adott ki az ügy miatt. Ebben annak ellenére sajnálatukat fejezték ki a történtek miatt, hogy mint jelezték, a jelenlegi információk alapján egyetlen dolgozójuk sem érintett a lopásban. A megkárosított utasnak a jegyár visszatérítését ajánlották fel kárpótlásként.

Persze arra is akad bőven példa, amikor egyáltalán nem keresnek egy repülőtéren várakozó poggyászt. Ahogy az Origo megírta, az Egyesült Államokban az elfelejtett poggyászokban talált holmik eladásából kifejezetten jó üzletet csinál egy vállalkozás.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről