Eltűnik az A6 és A8 motorpalettájáról a réges-rég szolgáló 4,2 literes, 335 lóerős motor, helyére az ugyanekkora, de már FSI, azaz közvetlen befecskendezéses, RS4-eshez kifejlesztett hajtómű 350 lóerős változata kerül. Ez az erőforrás az Audi Q7-esben mutatkozott be, de rendelhető a Genfben bemutatott Allroad Quattróhoz is. Az ingolstadti gyár szerint az új motor tíz százalékkal kevesebbet fogyaszt, mint elődje.
Az A6-os esetében további változás, hogy a háromliteres dízel 225 lóerős változatát leváltja a 233-as, ez a csere az A8-asnál már korábban megtörtént, a Q7-est is ezzel próbáltuk nemrég. Szintén a SUV-ból érkezik az új Parking System Advanced parkolássegítő rendszer, amely a központi képernyőn irányjelző vonalakkal jeleníti meg a hátsó kamera képét.
Az A8-as belsejében ezt az eddig 3"-os kijelzőt 5"-os váltja fel, így egyszerre több információt tud egy időben megjeleníteni. Az opciós lista kibővült, ezentúl az első ülések fejtámláiba szerelt képernyőkkel is rendelhető a legnagyobb Audi-limuzin.