A Nissan 5812 darab, 2005 májusa és decembere között gyártott autójára hirdetett visszahívást, mert a Navara hátsó tengelyének csapágyai nem bírják a terhelést, és ez akár a kerekek elvesztéséhez is vezethet.
Az Opel a 2005 januárja és 2006 februárja között gyártott 2510 darab Astráját várja vissza, mert a kormánymű hibája miatt az autók akár irányíthatatlanná is válhatnak.
A Seat az Altea, Leon és Toledo modellek 2004 februárja és 2005 júniusa között gyártott példányait várja ellenőrzésre. Az összesen 1477 darab érintett autó kétliteres dízel erőforrással és hatfokozatú manuális váltóval szerelt változatainál a lendkerék megrongálhatja a kuplunghidraulika csövét, és a kiömlő folyadék a forró blokkal érintkezve tüzet okozhat.
Az Audi a 2003 decembere és 2005 júniusa között gyártott A3-asokat rendeli vissza. Az érintett 8585 darab autó esetében ugyanaz a hiba fordulhat elő, mint a Seat modelljeinél.
A Citroën a C2, C3 és a C3 Pluriel 9868 példányát rendeli vissza, mégpedig azokat, amelyek 2005 októbere és decembere között gördültek le a szalagról. A visszahívást azért kellett kiírni, mert az érintett autók gázpedálja a kelleténél lassabban tér vissza alaphelyzetbe, így az autó akkor is gyorsulhat, amikor a vezető leemelte lábát a pedálról.
A Fiatnál az 1999 májusa és 2004 decembere között készült Multiplákat várják vissza ellenőrzésre. A 10 276 darab érintett autónál előfordulhat, hogy a téli sózott utak miatt a karosszéria a vártnál erősebben rozsdásodik, a hiba érintheti a felfüggesztést is: extrém esetben akár el is törhet.