A Marcos nem először nyúl klasszikus sportkocsijához, a TSO-hoz, a tavalyi Londoni Autószalonon az autó alapjaira épített GT2-t mutatta be. Az idei újdonság, az immár GTC névre keresztelt "sprinter" tágasabb és kényelmesebb elődjénél, a formavilág sokat egyébként nem változott.
A GTC-t a gyár pontosan 150 ponton fejlesztette, mindezt egy év intenzív tesztelés és vásárlói visszajelzések alapján. Az autó lelke egy hatliteres, V8-as Corvette-motor immár 450 lóerővel, s újdonságot jelent a kipufogórendszer is, amely egészen különleges hangzásvilággal kényezteti a leendő tulajdonosokat.
A könnyű karosszériát a Prodrive készítette a Marcos számára, az autó mindössze 1125 kg-ot nyom a mérlegen. Mindez 4,2 másodperces százas sprintet tesz lehetővé, a rugalmasság (80-115) mindössze 2,1 másodperc. A GTC ára kicsivel 50 ezer font (kb. húszmillió forint) alatt lesz, a Marcos 50-100 darab gyártását tervezi.