Két új modellel bővül a Peugeot magyarországi palettája, időben a 607-es új, 2,2-es biturbó-dízelje érkezik előbb, októberben. A 170 lóerős, 2,2 literes erőforrás már rendelhető a 407-hez is, ez a motor a negyedik, amelyet a PSA és a Ford Motor Company együttműködésében fejlesztettek ki. Csúcsteljesítményét 4000-es percenkénti fordulatnál adja le, a 370 Nm-es maximális nyomatékra már 1500-tól lehet számítani.
Az érdekesebb újdonság, a 207-es legerősebb változata novembertől kapható, orrában egy 150 lovas erőforrással. A PSA és a BMW-csoport együttműködésének gyümölcseként számos korszerű megoldást vonultat fel ez az új generációs motor, amely széles fordulatszám-tartományban képes egyenletes teljesítmény leadására.
Az EP6DT kódnevű motor az első tagja annak a közvetlen befecskendezésű, nagynyomású turbóval ellátott benzinmotor-családnak, amely a THP (Turbo High Pressure) gyűjtő-megjelölést viseli majd. A 207-sorozatban az 1.6 literes THP 16V motor lesz kapható, a bemutatás idején kizárólag Féline felszereltségi szinten.
Az új motorral a 207 GT 8,1 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 210 km/óra. Kombinált fogyasztása mindössze 7 liter száz kilométerenként.