A holland székhelyű, egyedi sportautók gyártására specializálódott versenyistálló a szezon második felében vásárolta fel a Midlandet, majd november végén leigazolta a korábban a Toyotától menesztett Mike Gascoyne-t.
A brit szakember késői érkezése azonban azt jelentette, hogy már nem tudott részt venni az új autó tervezésében, melyet James Key addigra többé-kevésbé befejezett. Gascoyne ahelyett, hogy kapkodásba kezdett volna, és hozzátette volna ötleteit az új autóhoz, már a hosszú távú fejlesztéseken kezdett el gondolkodni. Éppen ezért a csapat nem tartja kizártnak, hogy a szezon közepén egy komolyabb javítócsomaggal látja el 2007-es modelljét, melyben már jócskán benne lesz Gascoyne keze.
A gárda újonnan kinevezett technikai igazgatója az Autosport magazinnak adott interjújában a következőket mondta: "Abszolút nem arra hajtottam, hogy azonnali változtatásokat hajtsak végre. A jövőbeli átszervezéseket próbáltam meg előkészíteni. A szezonnyitó melbourne-i viadalra nem is koncentráltam, hiszen az idő szűke miatt addigra nem tudtam volna megváltoztatni a dolgokat."
A csapat vezetősége egyébként sokat vár Gascoyne-tól, aki korábban a Jordan, a Renault, és a Toyota színeiben is kimagasló eredményeket ért el.