A holland székhelyű, egyedi sportautók gyártására specializálódott cégóriás kőkeményen készül az idei szezonra. A vezetőség novemberben megszerezte a Toyota egykori technikai igazgatóját, Mike Gascoyne-t, aki mint utólag kiderült, szívügyének érzi a kiscsapat felvirágoztatását.
A brit szakember nem csak a levegőbe beszél, tesz is céljai elérésének érdekében, amit az is bizonyít, hogy sikeres szerződést kötött a Toyota egykori partnerével, az olasz Aerolab céggel, melynek értelmében a Spyker a jövőben minden további nélkül használhatja az egykori F1-es tervező, Jean Claude Migeot által irányított gyár szélcsatornáját.
"Ténylegesen megdupláztuk szélcsatorna kapacitásunkat. Saját szélcsatornánk áprilistól ötven százalékos arányokkal dolgozik majd, ám az Aerolab gyárának használatával olyan komoly hátterünk lehet, mint a többi nagycsapatnak a Forma-1-ben" - mondta Gascoyne, aki korábban már dolgozott az olaszországi létesítményében.
"A Toyotánál eltöltött éveim alatt sikerült olyanná alakítanom az üzemet, amilyenné akartam, így tökéletesen ismerem az Aerolab szélcsatornáját, amit valahol a magaménak is érzek. Tudják, miként kell megalkotni egy sikeres Forma-1-es autót, és a motivációjukkal sincs gond" - tette hozzá elégedetten a brit szakember, aki biztos benne, hogy a Spyker folyamatos fejlődésen megy majd keresztül a 2007-es idényben.
A csapat egyébként már korábban bejelentette, a szezon közepén egy komolyabb javítócsomaggal látja majd el új autóját, mely nagy valószínűséggel a két szélcsatornában szerzett tapasztalatok alapján készül el.