A világbajnok Renault-t sem kerülte el a változások szele, ugyanis az idei évet sztárversenyzője, Fernando Alonso nélkül kell megkezdenie, továbbá a szakemberek munkáját az is nehezíti, hogy hat év után Michelinről Bridgestone-ra váltott a csapata.
Bár Symonds elismerte, rengeteg még az ismeretlen tényező, egyáltalán sincs elkeseredve, ugyanis véleménye szerint új főszponzoruk, az ING segítségével továbbra is ők lesznek azok, akik majd diktálják a tempót az idei évben.
"Butaság lenne azt mondani, hogy ugyanolyan optimistán érezzük magunkat, mint tizenkét hónappal ezelőtt, de ez még nem jelenti azt, hogy alulértékeljük magunkat" - mondta Symonds az Autosportnak. "Megfelelően kell kezelnünk a dolgokat, és hozzá kell szoknunk a pilóta- és gumiváltáshoz, viszont minden más maradt a régiben, ami mindenképp bizakodásra adhat okot."
"A csapat stabil, a vezetőségben sem történtek komolyabb változások, tudjuk hova tartunk, az anyagi hátterünk is rendben van, egy új főszponzor csatlakozott a csapathoz, és világos, mit kell tennünk" - folytatta a szakember. "Nyilvánvalóan nem lehetünk annyira optimisták, mint egy évvel ezelőtt, mikor minden változatlan maradt a csapaton belül, hiszen most több változással is szembe kell néznünk, azonban ez még nem a világ vége."
A Renault már az elmúlt héten megkezdte új autója intenzív tesztprogramját a spanyolországi Jerezben, noha az R27 hivatalosan csak holnap, Hollandiában kerül leleplezésre.