A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNPupp Réka
12:25CselgáncsReka Pupp-Sosorbaram Lkhagvasuren
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

A Renault fejlődést vár a motor terén

Vágólapra másolva!
A Renault technikai szakemberei biztosak benne, hogy a motorfejlesztések befagyasztása ellenére folyamatosan javulhat V8-as hajtóművük az idei esztendőben. A vezetőség úgy érzi, mind a lóerők, mind megbízhatóság terén sokat fejlődhetnek.
Vágólapra másolva!

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az idei évtől betiltotta a motorfejlesztéseket, ami azt jelenti, hogy a csapatoknak azzal az egységgel kell végigversenyezniük a 2007-es bajnokságot, amelyet március elsején leadnak majd az irányító testületnek.

A Renault üzemanyag és kenőanyag beszállítója, az Elf szakemberei azonban úgy gondolják, hogy termékskálájuk bővítésével, és kenőanyagaik minőségének javításával sokat segíthetnek majd az idei évben a világbajnok istállónak.

Philippe Girard, az Elf F1-es programjának vezetője elmondta, elsődleges céljuk az lesz a 2007-es esztendőben, hogy javítsanak a kenőanyagok hatékonyságán, illetve lecsökkentsék a motorok egyes alkatrészeinek súrlódását, ezzel növelve az egység tartóssággát és megbízhatóságát.

"2006-ban a Renault R26-os üzemi hőmérséklete elég magas volt, ami azt eredményezte, hogy az üzemanyag könnyebb komponensei elpárologtak, ami minőségi romlást okozott" - mondta a szakember. "2007-ben sem lesz más a helyzet. Azonban a motorok fordulatszámának korlátozásával most az alacsonyabb és a középső tartományra tudunk koncentrálni. Sokat fejlődhetünk ezen a területen, ami a motorok teljesítményében is meg fog mutatkozni."

"Azzal, hogy csökkentjük a súrlódást, csökken az elvesztett energia. Ezzel együtt pedig a motor megbízhatósága is nő. Úgy gondoljuk, hogy a szezon során a megbízhatóság mellett a teljesítményen is javítani tudunk, noha a motorokba már nem szabad belenyúlnunk."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!