A világ egyik vezető pénzügyi szolgáltatója, a mintegy 60 millió ügyféllel rendelkező ING Csoport a legutóbbi két szezon világbajnoka, a Renault főszponzoraként idén a Forma-1-ben is megveti a lábát. A holland gyökerekkel rendelkező vállalatcsoport számára nem idegen a sport, hiszen hazánkban már 2003 óta támogatják a Magyar Vízilabda Szövetséget.
A globálisan egyre nagyobb méreteket öltő ING azonban rangjának megfelelő szponzorációra vágyott. Hosszas elemzések után a szakemberek választása a Forma-1-re, és a Renault csapatra esett.
A döntés nem véletlen, hiszen a Forma-1 a nyári olimpiák és a labdarúgó világbajnokságok után a földkerekség harmadik legnézettebb sportága. A futamokat a világ 160 országában, közel 850 millió rajongó kísérheti figyelemmel hétről-hétre.
A Renault és az ING Csoport "házassága" három évre szól, de a hollandok nem csak a címvédőt támogatják majd, hiszen az idei 17 futam közül tizennégyen valamilyen formában ott lesz a pénzügyi szolgáltató, több versenynek, így például a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjnak pedig névadó szponzora is lesz.
Az új főszponzor révén a Renault-k arculata is megváltozott, az eddig jól megszokott kék-sárga festésből a kék teljesen eltűnik, és helyét a fehér és a narancssárga veszi át. A két versenyzőt, Giancarlo Fisichellát és az újonc Heikki Kovalainent azonban ez zavarhatja legkevésbé, az oroszlánokkal felvértezve a címvédésre kell törekedniük.