Mike Gascoyne, a csapat műszaki igazgatója az európai versenyeken is javulást vár a csapattól, de az áttörést az új versenygép hozhatja meg.
A holland tulajdonban lévő kiscsapat az első három futamon nem is számíthatott túl sok jóra, hiszen a téli felkészülés során a gárda nem tesztelt Bahreinben, de a Maláj Nagydíjat megelőző sepangi gyakorlást is kihagyták Albersék.
A hétvégén Bahreinben a két Spyker a két utolsó helyet szerezte meg, de Mike Gascoyne szerint egyelőre ezzel kell beérniük: "Még soha nem dolgoztam ennyire keményen a 14. és a 15. pozíciókért, de most egy út elején járunk. Mindkét autónk célba ért, míg közvetlen riválisainknak problémáink voltak, így a menedzsment és a szponzorok is elégedettek lehetnek. Rengeteg adatot gyűjtöttünk, így biztos vagyok benne, hogy a spanyol futamon már jobbak leszünk."
A Spyker istállónak jelenleg nincs saját szélcsatornája, ami jelentősen megnehezíti a szakemberek dolgát, ám ezt a hiányosságot rövidesen pótolja a gárda: "Néhány hét múlva elkészül a saját szélcsatornánk, és akkor majd napi 24 órában és heti hét napban tudunk ott dolgozni, ez pedig csak előnyünkre lesz"- folytatta a legutóbb a Toyotát szolgáló mérnök.
Az F8-VII-es kódjelű autó B verziója a nyári Német Nagydíjon teszi majd meg első versenykilométereit, de Gascoyne-ék már addig is bevetnek majd néhány javítócsomagot. A tervek szerint az új autóra viszont szinte rá sem lehet majd ismerni: "Új lesz a hátsó rész, a váltó, a hűtőrendszer, a karosszéria és még nagyon sok minden"- mondta az újításokról a műszaki vezető.
"Mindannyian nagyon keményen dolgozunk, hiszen tudjuk, az aerodinamikai fejlesztésekkel nagyot léphetünk előre. Az autó farának átalakításával pedig a stabilitás terén nyerhetünk sokat. Bizakodó vagyok, hogy a fejlesztések meghozzák a várt eredményeket"- fejezte be Gascoyne.