A Bridgestone cég a múlt hét elején számolt be arról, hogy lágy és szuperlágy keverékű gumikat szállít majd a rendkívül poros és csúszós Gilles Villeneuve-ről elnevezett montreali versenypályára.
A gumiszállító cég főmérnöke Kees van de Grint azonban a sok biztonsági autós periódus miatt nem tudta megfelelően megítélni, hogy melyik összetételű gumi volt a jobb.
"Lewis Hamilton, aki mindent tökéletesen hajtott végre ezen a versenyen, nagyszerű győzelmet aratott. Nagyon jól vigyázott a gumikra, ez megmutatkozott domináns szereplésében is"- kezdte összefoglalóját a holland szakember.
"Nick Heidfeld is jó versenyt futott, de a hétvége legelején felmerülő nehézségeik miatt mégis Alexander Wurz és Heikki Kovalainen teljesítménye a leginkább figyelemreméltó."
"A számos biztonsági autós periódusnak köszönhetően nehéz megítélni, hogy a két gumikeverék közül melyik szerepelt jobban. Az én benyomásom az, hogy a lágy keverék stabilabb volt, míg a szuperlágy jobban szemcsésedett, amivel mindenki másképp küzdött meg"- tette hozzá van de Grint.
"A hőellenállásról és a gumik kopásáról nincs mit beszélni és ezt jól szemléltette az, hogy Alexander Wurz 40 körön keresztül használta a szuperlágy keveréket. Amennyire boldog vagyok a végeredmény miatt, olyannyira járnak a gondolataim Kubica szörnyű balesete körül. Annyi dráma történt ezen a futamon, hogy egy könyv is megtelne velük"- zárta montreali értékelését a főmérnök.