A csapat a legutóbbi két versenyen már ugyanannyi pontot szerzett, mint idei legnagyobb riválisa, a BMW. Symonds szerint lemaradásuk nem számottevő a német istállóval szemben, de továbbra is gőzerővel kell dolgozniuk az R27-esen.
"Jelzésértékű az a tény, hogy a mi esetünkben a kocka fordulni látszik, hiszen egyre közelebb kerülünk a BMW-hez"- mondta optimistán Symonds. "Minden kétséget kizáróan, kikerültünk a középmezőny sűrűjéből, és annak élére ugrottunk, de ennél még jobbak leszünk."
"Mivel jobban értjük a szenvedésünket okozó problémákat, ezért fejleszteni tudjuk az autót. Franciaországban és Nagy-Britanniában is erősebbek leszünk" - beszélt szembetűnő javulásukról az angol.
"Rengeteg újítás található az autón és mindenki biztos lehet benne, hogy keményen fogunk küzdeni"- tette hozzá a főmérnök.
A Renault csapatnak idén még nem sikerült dobogóra állnia, legjobb eredménye két negyedik helyezés. Ennek ellenére Symonds bízik abban, hogy Franciaországban jó versenyük lesz.
"Magny-Cours-ban az újonnan beépített sikánnak köszönhetően az autók nagy nyomásnak vannak kitéve, aerodinamikailag kifinomult versenygépre van szükség. Azonban mégis különbözik az alacsony és közepes leszorítóerőt igénylő kanadai és amerikai pályáktól"- jellemezte a várható magny-cours-i versenykörülményeket a szakember.
"Barcelona óta látható, hogy sikeresen tettünk meg néhány előremutató lépést. Ezért hiszek abban, hogy jobban teljesítünk majd, de még dolgozunk az R27 javításán, kipróbálunk néhány dolgot, ezért én jó versenyben reménykedek"- fejezte ki várakozásait Symonds a Francia Nagydíjjal kapcsolatban.