Kiderült, hogyan védenek az új gyerekülések, és mi az, amit elhallgat néhány gyártó
Összesen 29 ülést vizsgált a német és az osztrák autóklub; nem az ütközésvédelmük okozta a nagy meglepetést.
Összesen 29 ülést vizsgált a német és az osztrák autóklub; nem az ütközésvédelmük okozta a nagy meglepetést.
Két méretben vizsgálták a legfrissebb abroncsokat, 34-ből csak 2 vizsgázott rosszul.
Húsz év alatt sokféle hibán úrrá tudtak lenni a gyártók. Ám sajnos érkeztek helyettük újak.
A Volkswagen peren kívül egyezne meg a károsult autótulajdonosokkal.
Elmondták azt is, mi lehetne jó megoldás.
Európa legnépszerűbb autója papíron biztonságosabb, mint a valóságban.
Tavaly volt a legnagyobb különbség az ígért és a valós értékek között.
Nem elég a spárga és a gumipók „arra a pár kilométerre”.
Ezekben leghátul ülni finoman szólva sem életbiztosítás.