A történet egy festői faluban játszódik, ahol egy kislány sárga sapkába és kék kabátba öltözve (természetesen a Lidl színei) szánkózik le a domboldalon a többi gyerekkel.
A lány egyszercsak megfordul, és észrevesz egy fiút, aki nem tud csatlakozni hozzájuk, mivel csak vékony kabát van rajta, és a leheletével melegíti a kezét.
Majd hazafelé tartva a jószívű lány megáll, hogy segítsen egy idős asszonynak, aki elejtette Lidl bevásárlótáskáját. Hálája jeléül az idős hölgy átnyújtja neki két csengőjét, amelyek egy szalaggal vannak egymáshoz kötve, és azt mondja: „Ha megszólalnak a csengők, kívánj valamit!” Otthon a lány gondosan felhelyezi a csengőket a karácsonyfára, és csatlakozik családjához az ínycsiklandó ünnepi vacsorára. Miközben a fáról szól a harangszó, a lány öccse azt kívánja, hogy az előtte lévő kelbimbó változzon át mézeskaláccsá - írja a Daily Mail.
A fiatal fiú szeme elkerekedik, ahogy magába szívja a finomság illatát, de egy komikus pillanatban édesanyja azt kívánja, hogy változzon egészségesebb ételre a fia előtt lévő édesség. A húga magához szorítja szorítja plüss mosómedvéjét, és azt kívánja, hogy bárcsak életre kelne. Ekkor varázsütésre egy életnagyságú mosómedve jelenik meg a karjában – ezt azonban a nagymama zavarónak találja.
Hirtelen az édesanya kinyitja a teraszajtót, és azt látja, hogy egy mézeskalács ember járőrözik az utcákon járőrözni, és úgy tűnik, a fiú eredeti vágya mégiscsak teljesült. A család nevet, ahogy hullik a hó és tündérfények csillognak körülöttük, majd mindanyian megfordulnak, hogy lássák, mit kíván a történet elején szereplő kislány. A jószívű lány ahelyett, hogy édes finomságra vagy igazi mosómedvére vágyna, mint a többiek, elvesz egy ajándékot a karácsonyfa alól, és behunyja a szemét
Eközben a narrátor halkan megkérdezi: „Nem nem jobb-e karácsonykor ajándékozni?”, ezt követően az ajándék, annak a fiúnak az ölében landol, aki a reklámfilm elején túlságosan fázott ahhoz, hogy csatlakozzan a gyerekekhez szánkózni. Izgatottan nyitja ki a csomagot, amelyből előkerül egy Lidl-gyapjúsapka, amit azonnal fel is vesz. A fiú örül az ajándéknak, és másnap csatlakozik a szánkózó lányhoz.
A Lidl reklámja, amelyet vasárnap este mutattak be az ITV1-en, a cég közkedvelt játékbank (azaz játékadományokat gyűjtő) programjára hívja fel a figyelmet.
A szupermarket arra kéri vásárlóit, hogy fontolják meg: egy apró gesztussal is hozzájárulhatnak a játékbank sikeréhez, és örömet szerezhetnek másoknak. Idén több mint 100.000 játékot szeretnének összegyűjteni ennek a jótékonysági akciónak a keretében.