A 26 éves transznemű Dylan Mulvaney – férfiból nővé varázsolta magát – alig néhány hete kezdte reklámozni a sört, ám az időzítés kissé szerencsétlen volt. Egybeesett az Amerikában roppant népszerű Nemzeti Főiskolai Kosárlabdatorna (NCAA March Madness) rajtjával, és Mulvaney „kisasszony" azzal viccelődött, hogy fogalma sincsen melyik sportágat kell támogatnia. Nem csoda, hogy az aktuális transzhullámot meglovagolni szándékozó remek reklámötlet a gyártó Anheuser-Busch söreladásai 26 százalékkal zuhantak, annak ellenére, hogy a cég 1,65 milliárd dolláros első negyedévi bevételről számolt be.
Az egyik szurkoló, Luis Tejada által közzétett Tik-Tok videón jól látható, hogy a majd' 40 ezres bostoni baseball stadionban, a Fenway Parkban üresen ásítoznak a Bud Ligh-ot árusító standok, míg a konkurenciánál tömött sorokban álltak és vártak a sörükre. Mr. Tejada „szellemvárosnak" írta le a Bud Light standját, és filmecskéje rövid idő alatt több, mint egymilliós nézettséget produkált a Tok-Tokon.
„Srácok, ez egyszerre vicces és bizarr" – kommentálta a látottakat erős bostoni akcentussal a felvétel készítője. „Nézd csak, ezek a Bud Light polcai a Fenway Parkban, és egyetlen egy sem fogy belőle."
Az Anheuser-Busch sörgyár részvényei az év eleje óta 6 százalékkal emelkedtek, ám még nem világos, hogy a fogyasztók többsége által indított bojkottnak, milyen hatása lesz a későbbiekben. Az április 1-jén közzétett reklám után az Anheuser-Busch mindössze hat nap alatt több mint 6 milliárd dollárt veszített a piacon. A sörgyártó óriás előre menekül, és most azt állítja, hogy az újfajta sörös dobozokat nem „a nagyközönség számára történő értékesítésre" szánták.