Sziasztok, én vagyok Pattie Gonia, egy igazi homoszexuális"
– mondta Pattie Gonia drag queen és önjelölt környezetvédő a The North Face reklámjában, majd közölte, hogy „azért van itt", hogy a természetbe invitáljon bennünket.
Szeretnénk ezt a kis túrát a Büszkeség nyarának nevezni. Gyere ki és ünnepeld a gyönyörű LMBTQ-közösséget. Ebben a kirándulásban minden benne van: túrázás, közösség, művészet, leszbikusok. Leszbikusok művészek. Tavaly buzisan végig sétáltunk az országon és megünnepeltük a büszkeséget. Ebben az évben újra visszatérünk"
– folytatta a drag queen.
A videó alatt a kommentelők is kinyilvánították nemtetszésüket:
Nem tanultatok semmit a Budweisertől?"
A szexuális preferenciát nem kell minden egyes márkánál bemutatni, hogy eladható legyen" – írta egy másik felhasználó.
Ha olyan politikát erőltetsz, ami ellentétes a vásárlóid többségének értékrendjével, elveszíted a vásárlóidat. A saját sírotok ássátok, ez az, aminek számomra nincs értelme"
– írta valaki más.
A The North Face már a második egymást követő évben hozta össze a márkáját egy drag queennel.
A közösségi médiából érkező reakciókból kitűnik: a Twitter-felhasználók többsége bojkottálni fogja a márkát a Bud Lighthoz és a Targethez hasonlóan.