Ismert: az Anheuser-Busch vállalat a transznemű TikTok-hírességgel reklámozta a Bud Light sörmárkáját. A kampány visszatetszést váltott ki a fogyasztók körében, bojkottálni kezdték a márkát, így a söreladások óriási mértékben zuhanni kezdtek. Az Anheuser-Busch a becslések szerint
több mint 1 milliárd dollárt veszített az eladásaiból.
A botrány óta Mulvaney nem volt tétlen: kiadta első, a Days of Girlhood címre keresztelt számát is, amelyhez videoklipet is készített, büszkén fotózkodott Lady Gagával és elindította saját, egyszemélyes FAGHAG show-ját is az Edinburgh Fringe Fesztiválon.
A botrányhős szerző elmondta, hogy a könyvben „néhány olyan zűrösebb pillanattal” is foglalkozni fog, amelyekről „nem tudott beszélni” a közösségi médiában – ilyen például, amikor először csókolták meg őt nőként.
A transzinfluenszer több mint két évet dolgozott a könyvön, és úgy fogalmazott: „alig várja, hogy megossza” a rajongóival.
Mulvaney a People magazinnak elmondta, hogy a hamarosan megjelenő könyvben található naplóbejegyzések „nagyon személyes anekdoták, amelyeket valójában soha nem a nyilvánosságnak szántak”.
De azt hiszem, éppen ezért különlegesek, mert tényleg nekem szólnak”
– mondta, hozzátette: „Az elmúlt pár évben nagyon sok olyan pillanat volt, amikor fásult emberré vagy pesszimistává válhattam volna, de mindig úgy döntöttem, hogy nem teszem, és erre nagyon büszke vagyok.”