Közösségi oldalakon is zajlik ügyfélkapcsolat

Vágólapra másolva!
Minden harmadik dolgozó közösségi oldalakon és egyéb web 2-es szolgáltatásokon keresztül is tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel - derül ki az IDC amerikai piackutató cég nemzetközi felméréséből. Ugyan vannak munkahelyek, ahol korlátozzák az internet-használatot, a kutatók szerint ez csökkenti az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságát.
Vágólapra másolva!

Az IDC 17 ország 2400 munkavállalóját kérdezte meg. A válaszokból kiderült: a dolgozók 38 százaléka közösségi oldalakon is tartja a kapcsolatot üzleti partnereivel, 41 százalékuk pedig hasonló oldalakon kommunikál kollégáival.

A felmérés jelzés értékű is lehet az internet-használatot tiltó vagy korlátozó munkaadók felé. A több kommunikációs csatorna nem megy feltétlenül a munka rovására, hanem bővíti az ügyfelekkel való kapcsolattartás eszköztárát. A korlátozó cégeknek ráadásul azzal is szembesülniük kell, hogy az egyetemekről és főiskolákról kikerülő fiatal tehetségek olyan közegben tanultak korábban, ahol magától értetődő volt minden kommunikációs csatorna használata. Így ők a tiltó szabályozást rosszul élik meg és hosszabb távon olyan cég mellett teszik le a garast, ahol nem akadályozzák ilyen korlátozások kreativitásuk kibontakoztatását.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről