Auriol Toyotával folytatja

Vágólapra másolva!
Kevesebb mint két hét van hátra a világbajnokság nyitó futamáig (Monte-Carlo rali), amelyet január 17-től 20-ig kísérhetünk figyelemmel. A közeli kezdés ellenére a szakma egyik legnagyobb alakja, Didier Auriol egyelőre nem talált csapatot, és most már igen csak csekély esélye van annak, hogy elszegődjön valamelyik istállóhoz.
Vágólapra másolva!

Ennek ellenére ott lesz a Monte-Carlo ralin, és nem csak ott lesz, hanem versenyez is. A Grifone Toyota Corolla WRC-jének volánja mögött áll (ül) rajthoz, de egyelőre még a francia versenyző maga sem tudja, hogy a futam után marad-e a Grifone-csapatnál, vagy másik munkahely után néz.

Auriolnak nem lesz ismeretlen a Toyota, ugyanis 1994-ben a TTE (Toyota Team Europe) tagjaként nyerte világbajnoki címét. A francia versenyző elégedetten vette tudomásul az "újraegyesülést". "Nagyon örülök, hogy ismét egy Toyotával versenyezhetek. Szép emlékeim vannak a '94-es világbajnokságról, ráadásul nagyon jó a kapcsolatom a régi Toyota-szerelőkkel, akikkel hat évet húztam le."

Már meg is kezdődtek a - biztató - tesztek. "A fő cél az volt, hogy ismerkedjek a Toyota fejlesztéseivel, különös figyelemmel az első differenciálműre. Ez meg is történt, és a monte-carlói futamon a Corollám már az új első difivel fut majd."

Ami a gumikat illeti, a Michelin Auriol segítségére sietett. A gesztus tükrözi a gyár és a pilóta jó viszonyát. Auriol egyébként Michelin-papucsokon nyerte hét évvel ezelőtt a világbajnokságot. Az anyósülésen Jack Boyére látja el a navigátori teendőket, akivel eddig csak felszínes volt a kapcsolata. "Nagyon felületesen ismerem Jackot, és ha rajtnál egy autóban találjuk magunkat, csak a nemzeti összetartozásunkra támaszkodhatunk. Mindenesetre nagyon boldog vagyok, hogy lehetőségem van a versenyzésre, és egyelőre az a célunk, hogy a lehetőségekhez mérten a legjobban felkészüljünk a futamra."

Ajánlat:

Kovács Iván

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!