Úgy jó, ahogy van! Többnyire ilyen sommás kijelentés kíséri azt az érzést, amit biztosan önök is átélték már egy-egy jól szabott zakó próbája nyomán a szabóságban. Nem hosszú az ujja, nem szűk hátban, nem zavar a gallérja, jó helyen vannak a gombok, minden stimmel. Az Altea is ilyen kocsi a kompakt buszlimuzinok között. Egy Armani négy keréken.
Ide nézz!
Ellentétben műszaki testvérével, a Volkswagen Tourannal, a Seat azonnal kitűnik a tömegből. Ilyen mozgalmas orrt többnyire a feltűnést kereső sportgépeken láthatunk, ebben a mezőnyben ez szokatlan elem. Az összkép azonban (a szintén dögös farral együtt) egységes, homogén és nagyon tetszetős. Az Altea beltere is egyéni atmoszférájú: szép a középkonzol, látványosak az ülések, a lendület és a dinamizmus itt is sok részletben tetten érhető. A VW-konszernnél foglalkoztatott formatervezők némelyike biztosan irigy is kicsit a Seatnál dolgozó kollégákra, hiszen az Alteán félreérthetetlenül látszik, hogy utóbbiak sokkal jobban élvezik munkájukat, mint azok, akiknek például a Tourant vagy a Skoda Octaviát kellett megrajzolniuk.
Bőven elég
A tartalomból: Bemutató: Ford Focus II. Menetpróba: Maserati Quattroporte Teszt: Aprilia Pegaso 650 i.e. Időszerű: Parkolási büntetések behajtása |