Az országos ralibajnokság nyolcadik, utolsó viadalának nyitó napján ifj. Angyalfi végül nem indult el Szabó Gergő Fordjával, hatból öt gyorsot Turi nyert, egyet Benik, egyen megosztoztak (miután Turi ugyanazt azt időt kapta - Asi balesete miatt különben másfél perces hátrányba került volna).
Az aranyvárományos előnye 21,5 mp, ami az eddigieket és azt figyelembe véve, hogy vasárnapra mindössze három szakasz maradt, komolynak és számára megnyugtatónak mondható. A versenyzők saras, nyálkás, csúszós pályákról számoltak be.
Ha így zárnak, a végelszámolásnál is Turi, Benik, Herczig lesz az abszolút sorrend - és a második szakaszon kiesett Asi csak negyedikként végez. Számos eshetőség van, lehetne matekozni még egy csomót, de az biztos, hogy Turinak nem kell kapkodnia, akár maga elé is engedhetné Beniket... Herczig sikeréhez az kéne, hogy Turi és Benik is nagyot hibázzon.
Az A csoportban Kakusziék, az N-ben Spitzmüllerék, a H-ban Maticsék diktálják a tempót. Ahol utóbbihoz hasonlóan még nem dőlt el az elsőség: A5-ben Gondáék vezetnek, N3-ban Hadikéknak áll a zászló.
4. SZK Transzport Rallye, az élcsoport állása 6 gyorsasági után:
1. Turi, Kerék I. (Skoda Octavia WRC) 38:48.1 perc
2. Benik, Rácz (Ford Focus WRC) + 21.5 mp
3. Herczig, Tóth I. (Skoda Octavia WRC) + 1:03.2
4. Spitzmüller, Bahor (Mitsubishi Lancer) + 2:33.6 p
5. Michna, Zsíros (Hyundai Accent WRC) + 3:25.9 p
6. Kakuszi Zs., Kakuszi Cs. (VW Polo) + 3:39.5 p
7. Hideg, Szenner (Mitsubishi Lancer) + 3:58.4 p
8. Markovics, Szabó Gy. (Mitsubishi Lancer) + 3:58.7 p