A Peugeot 206 CC az első képviselője a keménytetős nyitott autóknak a kisebb, olcsóbb kategóriában. Ez az ügyes húzás jó sok vásárlót hozott a franciáknak. A forgalom növelésére és a márkakép csiszolására három éve elindították a kiskocsin alapuló márkakupát, amely hasonló felállásban működik, mint nálunk a Renault Clio és az Opel Astra-kupa. Annyira azért nem mentek bele a játékba, hogy tető nélkül róják a köröket a pilóták, felhúzott acéltetővel körözgetnek. Kicsit átalakult a jövő szezonra szánt versenygép, mert az elődöket "puhánynak" találták.
A szériakocsival majdnem egyezik a külső, az első lámpák helyét műanyag burkolatok vették át és oldalt az utolsó ablakdarab is műanyagra cserélődött. A leültetés mellett a hátsó szárny beépítése komolyította a kinézetet. A nagy rajtszám erősen hasonlít Amerika egyik kedvenc autóversenyében, a NASCAR-ban alkalmazott méretre és írásmódra.
BA