Véget ért a tárgyalások, mérlegelések időszaka és megszületett a döntés, hogy hol folytatja tovább Talma 2005-ben. A Malagutival elért kimagasló teljesítményére kivétel nélkül mindenki felfigyelt, így nagyon sok ajánlatot kapott a folytatáshoz.
Végül a RedBull KTM csapat felkérését elfogadva, aláírta 1+1 évre szerződését, mint hivatalos, gyári pilóta. A szerződés feljogosítja Talmát, hogy a 2005-ös szezon után választhasson, marad a 125 köbcentiben, vagy vált és feljebb lép a 250-be, szintén mint gyári pilóta.
És, hogy mennyire akarta a csapat, hogy Talmácsi az ő versenyzőjük legyen? Annyira, hogy inkább indítottak még egy csapatot, csakhogy Gábort magukénak tudhassák (hiszen már tudvalevő volt, hogy marad Mika Kallio, és korábban már Julian Simonnal is előszerződést kötöttek). Talma csapattársa Anthony West lesz, aki a 250-es géposztályban indul majd (a KTM ott is elindít egy projektet). Két motor, és az igen nagy szaktekintélynek számító Harald Bartol főmérnök áll majd Gábor rendelkezésére.
"Minden évben azt mondtuk, hogy jó lesz, de ez lesz a legjobb" - mondta a 23 éves Talmácsi, aki az idén a Malagutival 43 pontot szerzett, s ezzel a 17. helyen végzett a vébén. "Nagyon örülök, hogy a RedBull KTM hivatalos pilótája leszek. Maximálisan bízom a csapatban, és véleményem szerint nem tesznek majd különbséget a pilóták között - osztrák versenyző nincs -, ők világbajnokok akarnak lenni 2005-ben! Ennél jobban nem választhattunk volna! Célom az, hogy a magyar himnusz legyen a sláger a világbajnokságon!"
Harald Bartol nyilatkozata: "Nagyon örülök, hogy Talmácsi Gábor aláírta velünk a szerződést, és már nagyon várom, hogy vele dolgozzam. Jól képzett, tudatos, precíz pilótának tartom. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó szezon áll előttünk Gáborral, ráadásul jövőre már a KTM készen áll arra, hogy világbajnok lehessen!"
Stefano Favaro, Talma menedzserének nyilatkozata: "Szokás szerint, az egyik legnagyobb feladatom az volt, hogy feltérképezzem a lehetőségeket Gábor számára. Ezeknél a legfontosabb szempont elsősorban az, hogy milyenek az adott technikai feltételek. Érzésem szerint a Malagutival is jól választottunk annak idején, mert ahogy Gábor felhozta a gépet - szinte a semmiből -, mindenki ráfigyelt. Nagyon sok ajánlatot kaptunk, de a döntéssel az utolsó pillanatig vártunk, mert tudtuk, hogy meglesz a gyümölcse. Mindenkinek megvolt már a szerződése 2005-re, csak nekünk nem. És akkor a KTM olyan ajánlatot tett, amit nem lehetett visszautasítani. Azt gondolom, fogunk mi még örömkönnyeket hullatni jövőre!"
Talma és Stefano egyébként most érkezett haza Olaszországból, ahol megköszönték a Semprucci Malaguti Teamnek az évet. A csapatfőnök sok sikert kívánt Gábornak, hiszen jól tudja, nagyon szép jövő áll még előtte. Az olasz sportújságok, szakvélemények alapján Talmácsi Gábor az egyik legesélyesebb jövőre a vb-címre.