A 29 éves Sarrazin ha csak egy verseny erejéig is (1999., Brazil GP, Minardi), de volt F1-es pilóta, éveken át tesztelt a Prost- és a Toyota-istállónak. Mindössze 11 ralifutamon állt eddig rajthoz, WRC-vel csupán három alkalommal, de.
Tehetségét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy privát Imprezával Németországban kilencedik, Korzikán hatodik, a Katalán ralin pedig már a zseniális negyedik helyen ért célba! Közben (a maradék nyolc meccsen) megnyerte a francia bajnokságot (nagy ellenfele a jövőre skodás Bengue volt).
Nos, ennyi épp elég volt ahhoz, hogy már ne csak pletykáljanak szerződtetéséről. Szóval a Subaru munkát adott neki, nem is akármilyet: legalább nyolc versenyen elindulhat, kapásból például a nyitó, aszfaltos-havas-jeges Montén (január 21-23.). Azaz már nem csak betonon mutathatja meg.
A megállapodás egy évre szól, de David Lapworth csapatfőnök sietett leszögezni: céljuk, hogy megtalálják a jövő bajnokát. Sarrazin 2004-es teljestménye lenyűgözte őket, de további őstehetségek, fiatalok előtt tárva az ajtó...
"Hatalmas lehetőség ez számomra, pláne egyetlen év ralizás után" - lelkendezett Sarrazin. "Hivatalos gyári pilóta lehetek, ez fantasztikus, nyomni fogom, mindent megteszek, amit csak tudok."
Sarrazin navigátora (Patrick Pivato helyett) az a Jacques-Julien Ranucci lesz, aki Brice Tirabassinak diktálta az itinert 2003-ban, midőn győztek a JWRC-ben...
Hogy a 2003-as világbajnok Solberg, és most már Sarrazin mellett még ki vezethet majd gyári Subarut, még nincs hír, de tessék átkattintani a következő oldalra - majdnem minden kiderült a 2005-ös WRC-képet illetően.
És van még pár friss ralis hír, ezeket a harmadik oldalon találják.