A motorom és én - Kawasaki ZZR 1100

Vágólapra másolva!
A motorom egy 91-es kiadású 147 lóerős Kawasaki ZZR 1100. Rengeteg kilométert sikerült vele megtennem és az általam kicsalt végsebesség 295 km/h-volt (trafival mért). Persze a nagy erejétől és súlyától jobb tartózkodnia a hozzá nem értőknek. Tiszteletben kell tartani a tudását.
Vágólapra másolva!

A fogyasztása szerintem nagyon jónak mondható, a Kawasaki tipikusan kis fogyasztású motorokat készít. Átlagos körülmények között (140 km/óráig) 6 litert eszik 300-ig húzatva 7,5 liter környékén mozog a fogyasztás. A motor egy robosztus felépítésű megbízható kialakítású és tervezésű jármű. A sport-túra jellegnek köszönhetően 260 kg a motor súlya, ami főleg nagy sebességénél hasznos, nincs lebegő érzésünk. A hátsó gumi méret 180/55 tökéletesen megfelel, nincs sétálás és kanyarokban sem jelentkezik a felállási hajlam.

A motor az idomig dönthető nem sodródik nem csúszik. Sajnos egyetlen egy hátránya van ami magyarországi aszfaltok hibája. A motor alján lévő idom 9 cm-e van az aszfalttól. Kirándulóknak ideális választás. Az alacsony súlypont miatt jól tartja az íveket és nagyon jól motorozható, "kezes bárány" vagy inkább "báránybőrbe bújt farkas". A 147 lóerőnek köszönhetően még 6-ik fokozatból sem kell visszakapcsolni előzéshez. mindig van tartalék.

Ajánlom mindenkinek!

Tóth Tibor

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!