Szombaton a motorosoknál Varga Ákos 40., Nagy Péter 57. lett, abszolútban a 26., illetve a 77. pozíció a Hermann Henrik kiállása után kétfősre csappant magyar brigádé. Ezen a 9. szakaszon (Tidzsikdzsa-Atar, Mauritánia, 399 km, ebből 361 km gyorsasági) egyébként Esteve Pujol (idén először) nyert, összetettben az ezúttal második Meoni vezet. Persze mind KTM-esek.
Az autósoknál Alphand (Pujolhoz hasonlóan első ízben) volt a leggyorsabb a szintén francia és szintén mitsubishis Peterhansellel a nyakában (összetettben épp fordított a szitu), Szalayék (Opel) a 45., Palikék (Nissan) az 59., Kisék (Nissan) a 65., Lisziék (Mitsubishi) a 74. helyen zárták a szelektívet. Abszolútban Szalayék és Palikék a szenzációs 20., illetve 22. helyet birtokolják, Kisék is csak a büntetésük miatt nincsenek jóval előrébb. És Lisziék sem adják fel - mind a négy magyar autós várja hát a hétfői folytatást (Atar-Atar, 499 km, ebből 483 km a mért szakasz).
A kamionosoknál az orosz Csaguinék-féle Kamaz győzött (abszolútban honfitársaik, Kabirovék zúznak nagy fölénnyel), Darázsiék (MAN) és Szallerék is tovább, sikerrel gyűrik MAN és Mercedes gépeiket.