Csak egyet lehet érteni Guy Frequelinnel. A parádézó Loeb mellé igazolt Duval nem jött be, jött bezzeg az ötlet: reaktiválni a visszavonult Sainzot. És jött a spanyol Carlos rey, jött is az eredmény, jött föl a Citroën a PSA-konszerntesó Peugeot-ra. És jött a csapatfőnök újabb ötlete: mi lenne, ha? Ha Sanyibá még egyet, még egy Akropoliszt is vállalna, és ott is termelné a pontokat, és az jó volna.
Sainz pedig rábólintott, így honfitársával, navigátorával, Moyával együtt a görögországi vb-meccsen is rajthoz állnak (június 24-26.). Hiszen annyit adott nekik a Citroën, ez a kis viszonzás semmiség. Csak ne kérjék újra. Nemet fog mondani. Nos, ez a lényeg, a valljuk be, hangyányit csöpögős nyilatkozatoktól megkímélnénk olvasóinkat.
A címvédő Citroën tehát a soros Akropolisz-ralin is a Loeb, Sainz Dream Teamet veti be, hogy a lehető legtöbb pontot szákolja befelé. Miközben a riválisok, főleg a Peugeot kevesebbet, ha egy mód van rá. Tény, hogy a konkurencia joggal retteghet, de legalábbis elkönyvelheti, hogy ha csak valami csoda (vagy csúnya technikai malőr) nem történik, ismét Citroënék fognak tarolni.
Hogy aztán, később (Loebön és Elenán kívül) ki csüccsen Xsara WRC-be, még nem tudni. Felröppent persze pár név, de várjunk csak a hivatalos bejelentésre. Meg az Akropolisz-ralira, s arra, vajon úfent, utoljára is bejön-e a Citroënnek ez a Sanyizás. Tavaly Görögországban Sainz 19. lett. Mondjuk ezzel is szerzett konstruktőri pontokat, ezért is folytatta vagy negyven perc lemaradásban... Elképesztő ez az ember.