- Märtin ugye a legutóbbi Brit ralin akkorát bukott és olyan szerencsétlenül, hogy "jobbkeze", a brit Michael Park a helyszínen életét vesztette. Märtin pár szóban már nyilatkozott, azt mondta, hogy Park volt a legjobb navigátor, de barát, már-már fivér is. "Majd' mindegyik ralit megnyertük, amelyiket meg akartuk, kivéve a walesi futamot" - fogalmazott Märtin. Park temetése október 6-án lesz Ledburyben. Märtin nem indul Japánban, helyette a már többször alkalmazott svéd Daniel Carlsson vezethet gyári Peugeot 307 WRC-t. És persze a kétszeres világbajnok (2000, 02) finn Marcus Grönholm.
- Colin McRae a visszatérését fontolgatja - teljes szezonra, Skodával. Az 1995-ös világbajnok hosszabb kihagyás után a Brit ralin hetedik lett Fabia WRC-vel (és lehet, hogy a szezonzáró Ausztrál ralin is skodázik majd). "Élveztem a versenyt, jól ment, és bebizonyítottam magamnak, hogy szükségem van a ralira" - így McCrash. Martin Mühlmeier csapatfőnök pedig azért volt hálás, hogy Colin beugrása renden ráirányította a figyelmet a Skodára... Más tészta, hogy McRae elvileg honfitársa és protezsáltja, Kris Meeke útját hivatott egyengetni a JWRC-ből az elitbe - például a "cseheknél"... Még skodás hír, hogy Mikko Hirvonen is tesztelte a Fabiát, a nem is olyan rég még fordos és subarus finn Japánban gyári pilóta lesz ismét.
- Didier Auriol visszatér! Az 1994-es évad francia világbajnoka hazája versenyén, a Korzikai ralin ül ismét WRC-be, egy Bozian-féle Peugeot 307 WRC-be. Korzikán a Mitsubishi és a Subaru is három gyári autót indít, előbbinél a finn Harri Rovanperä mellett az olasz Gigi Galli és a francia aszfaltspecialista Gilles Panizzi, utóbbinál a norvég Petter Solbergen túl az ausztrál Chris Atkinson és a (persze, hogy francia) Stephane Sarrazin is lehetőséget kap.