Az új dízelhez hatsebességes kézi váltó jár, a motor 8,4 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az A4-est. A vége 230-nál van, az átlagfogyasztás pedig 6,7 liter száz kilométerenként. A limuzin változatért Németországban 32 400, az Avantért 34 000 eurót kérnek a 2,7 TDI-vel.
További újdonság, hogy a háromliteres dízel erősödik, 204 helyett ezentúl 233 lóerő a maximális teljesítménye. Gyorsulás 6,8 másodperc, végsebesség 245 km/h, fogyasztás 7,6 liter - íme az alapadatok. A részecskeszűrő itt csak opció.
Végezetül a kétliteres, 140 lóerős dízel immár rendelhető quattro-hajtáslánccal is, ez esetben széria a részecskeszűrő: az elsőkerekes modellekhez 570 euró felárért szerezhető be, ugyanennyit fizetnek az 1,9 TDI-vásárlók is.